tinggalkan link anda di sina ya..senang mau jenguk :)

penjejak

18 November 2010

:.KejadiAn tak DisangkaL.:

             Tadi,pukul 6.oo petang (sebenarnya dah hampir-hampir)..aku sampai kat pintu pagar sekolah 
SEKOLAH MENENGAH TEKNIK DATO' LELA MAHARAJA,REMBAU.. 
Time kat rumah, aku dah siap packing up barang aku nak bawak..On the way nak pergi sini, kereta kat depan aku ni lombab bonar, aku fikirkan aku dah lambat sampai kat sekolah..yelah aku tengok jam(jam abang aku tu lah)..jam dah tunjuk pukul 6 lebih..ceh, bila sampai-sampai je jam belum pukul 6.oo petang..
hmm...bila sampai je, achik guard ni pelik tgk aku and akmal a.k.a burn..

            Achik guard ni cakap, "kenapa adik datang sekolah?"
aku pun polik larh..huh.. cikgu-cikgu pun pelik jugak kat kitaorang..siap cakap "Kenapa kitaorang ade kat sini" ni buat aku bertambah-tambah pelik..

            Last-last, achik ni cakap tak sekolah...adoyai~~ Penat je aku datang tadi..Patut la aku pelik kenape kosong je asrama ni..

0 KOMEN ANDA:

Post a Comment