tinggalkan link anda di sina ya..senang mau jenguk :)

penjejak

30 December 2010

Jamuan Pengawas 2010

Assalamualaikum...aku tak tahu nak post apa sebenarnya..
Mase aku tengah tengok-tengok Facebook abg fuad ternampak pulak gambar-gambar mase jamuan hari tu.. ^-^

Pada hari (tak ingat la pulak) cikgu aida suruh budak-budak form 4 buat satu majlis..sao hari tu semua badan-badan ahli pengawas berunding...Dan masanya pun tiba..
Memang best la time tu..aku pun tak pernah rase jamuan yang macam tu..ni mungkin 1st time bagi aku hadapi majlis-majlis besar macam ni..whaha~
Hmm..macam-macam aktiviti ada..aku paling suka part mase dorang nyanyi tuh..merdu sungguh suarenya...haha..terpikat aku..huhua..
Sape yang nyanyi? Ha..si Rahim dengan si Faiz..lagu Kau Ilham ku..ade la gubah-gubah sikit..tapi syok..
Lepas tu ada pesembahan dari dak form 5 jugak..
Makanannya pun boleh tahan..dan paling budak-budak ni suke adalah dorang boleh amik berape banyak pun..tak kan ade sape nak marah..hehe..^^ Makanan DM..sape takkan tolak..huahuahua...
Sebelum majlis tu tamat ,  ade pemberian hadiah tau.. Hadiah aspuri aspura dapat manakala aspuri dapat aspura punya hadiah..Semua muke excited je..heheh..

ni ade sikit gambar yang aku amik dari abang fuad..tengok la..


*
*
*
*
*
*
*
























0 KOMEN ANDA:

Post a Comment