tinggalkan link anda di sina ya..senang mau jenguk :)

penjejak

06 December 2010

sekolahkerja..siap sempurne :)

        Ha..assalamualaikum..yehuu~da lame da aku ta jenguk belog nih..hee~biase lah..bz memanjang je...Tak de mase nk tgk..ha..ni post terbaru aku..
   keje sekolah.. memang tak dinafikan lagi..keje sekolah berlambak..memang la..da name pon pelajar.. Semua ni keje sekolah aku time cuti..pergh!! pening nak buat..tapi hasilnya menakjubkan..hooho~

source code:(memeningkan kepala aku)

 source code jgk


     Tak sangke banyak jugak benda kena pakai..aku rase mcm setengah GB pendrive gne utk keje ni je..huhu..Tapi seronok sebab boleh mengkaji ape yang kite tak tau..

gambar yang digunekan(banyak lagi sebenarnya)


setengah gambar ni gune tok projek ni


 bnyak en?

      Dah siap!! ni la setengah dari web aku...ok la..dari x de baik buat kan? right? x boleh tunjuk banyak-banyak sebab mlas la nk copy paste gamba..

web 1

web 2 (gamba sebelum)

 main (laman utama)

 tempat open gamba(selepas edit)



Begitu lah kisahnye..hoho...oklah..

pecah batu pecah kepala,
sudah bace , harap komen la ye..:)

0 KOMEN ANDA:

Post a Comment